Normes i condicions d'utilització dels espais
Espais multifuncionals

NORMES I CONDICIONS D’UTILITZACIÓ DELS ESPAIS DEL SEMINARI. CASA DE CULTURA
La signatura del document de reserva de cessió d’espais del SEMINARI. CASA DE CULTURA comporta l’acceptació de les condicions i normes d’ús següents:
1.- Poden sol·licitar cessió d’espais les entitats, institucions, empreses i, en general, persones jurídiques, que ho requereixen per a l’organització d’activitats. Qualsevol cessió queda supeditada a les necessitats i/o incompatibilitats amb la programació habitual del Seminari. Casa de Cultura.
2.- Procediment per a la formalització del lloguer de l’espai:
– La RESERVA dels espais del SEMINARI. CASA DE CULTURA, s’ha de formalitzar, en tot cas, mitjançant un enllaç facilitat per e-mail.
– La RESERVA del seminari consisteix en l’emplenament d’un document per a la utilització de l’espai que es pretén reservar on:
a) El/la sol·licitant ha d’omplir tots els apartats de dades personals preceptius
b) El/la sol·licitant haurà d’indicar el títol del acte o esdeveniment, amb una mínima descripció del contingut
c) El/la sol·licitant, haurà de confirmar i marcat com a llegit el present document, que comporta l’acceptació de les normes i condicions d’ús que s’especifiquen.
d) El/la sol·licitant, mitjançant passarel·la de visa segura, haurà d’introduir les dades d’una targeta vinculada al un compte bancari, quina titularitat ha de ser coincident amb la del sol·licitant. Per a la confirmació de la reserva, es farà un càrrec a la targeta facilitada corresponent al 30% del preu total del lloguer.
e) En el cas que la reserva es faci amb un any d’antelació, el SEMINARI cobrarà el càrrec corresponent a la reserva l’any en què es dugui a terme l’esdeveniment.
3.- En cas d’anul·lació de la reserva d’us per part la persona sol·licitant, la quantitat prèviament abonada no es retornarà. La reserva s’haurà formalitzat correctament una vegada realitzat aquest pagament.
4.- El perfeccionament de la reserva de l’espai es farà mitjançant la recepció d’un email que confirmarà la reserva. Sense la recepció d’aquest email, la reserva no estarà completada.
5.- La reserva pot ser anul·lada per part de l’equip del seminari per raons de logística, d’aforament, de seguretat o de causa major. En aquest cas, el/la sol·licitant rebrà un email informatiu que especifiqui les raons de l’anul·lació de la reserva. Conjuntament, es procedirà al retorn de la quantitat pagada en concepte de reserva i/o la proposta als organitzadors d’una data alternativa a l’acte amb la màxima antelació possible.
6.- El SEMINARI. CASA DE CULTURA es reserva el dret denegar la cessió d’un espai a qualsevol activitat que contradigui els seus objectius fundacionals o no s’ajusti a la seva programació cultural.
7.- La quantitat de la tarifa que resti per pagar, un cop descomptat la quantitat pagada per formalitzar la reserva, s’ha d’abonar al SEMINARI. CASA DE CULTURA el mateix dia de la celebració de l’acte o l’esdeveniment pel qual s’hagi reservat.
8.- El SEMINARI. CASA DE CULTURA, es reserva la possibilitat de fer un precàrrec al compte del/la sol·licitant per assegurar el pagament de la quantitat a abonar i que es faci un bon ús de l’espai.
9.- El pagament de la tarifa inclou:
a) Consum ordinari d’energia elèctrica.
b) Neteja bàsica i ordinària. No inclou l’eliminació d’elements afegits, ni durant el muntatge ni durant el desmuntatge, ni altres condicions que excedeixi d’un ús raonable de l’espai.
c) Connexió a internet
d) Equipament tècnic segons fitxa tècnica de cada espai (àudio, vídeo, PC, megafonia…).
10.- La cessió d’espais es factura segons els trams indicats en les tarifes indicades al final d’aquesta normativa. En el cas que una cessió superi la durada prevista d’ocupació de l’espai, cada hora de més es facturarà al 20% més de la tarifa ordinària tant en ús comercial com en ús cultural. En tot cas, sempre s’aplicarà la mesura que sigui més avantatjosa per a l’usuari.
11.- La cessió d’espai significa una disponibilitat de sales i de material però no pressuposa l’assistència permanent dels tècnics del SEMINARI. CASA DE CULTURA a l’acte programat. Aquesta assistència anirà a càrrec de l’organitzador de l’acte. El SEMINARI. CASA DE CULTURA aporta el material audiovisual i informàtic preinstal·lat a les sales però no es fa responsable de possibles fallades imprevisibles d’aquests equips ni d’incompatibilitats amb arxius i aplicacions aportats pels organitzadors i que no hagin estat prèviament comprovats in situ.
12.- No es pot accedir a les sales amb menjar o begudes, tret que es contracti un servei de càtering, prèvia acceptació per part de l’equip del SEMINARI. CASA DE CULTURA.
13.- No es poden enganxar, clavar, penjar ni adossar materials o cartells a les parets. La promoció serà responsabilitat de l’organitzador. El SEMINARI. CASA DE CULTURA no tindrà cap responsabilitat en relació als elements publicitaris no autoritzats.
14- El client o la clienta és responsable de mantenir les instal·lacions en el mateix estat en què estaven abans d’utilitzar-les.
15.- El client o la clienta assumirà el cost de qualsevol desperfecte ocasionat a l’espai o al material cedit.
16.- El client o la clienta ha de nomenar una persona responsable com a representant per a les funcions de coordinar, organitzar i actuar com a interlocutor amb la persona responsable del SEMINARI. CASA DE CULTURA també serà responsable que l’acte es celebri d’acord amb la normativa vigent en matèria de seguretat i prevenció de riscos laborals.
17.- No es pot excedir la capacitat fixada a cada espai pel SEMINARI. CASA DE CULTURA
18.- Tots els assistents als esdeveniments hauran d’estar degudament acreditats en tot moment. L’acreditació haurà de ser visible al llarg de tot l’esdeveniment. L’incompliment d’aquesta disposició podrà comportar l’expulsió del recinte.
19.- En cap cas es pot bloquejar, dificultar l’accés, obstaculitzar o tapar les sortides d’emergència, la senyalització d’emergència, els extintors, els polsadors d’alarma, detectors d’incendis, ni qualsevol altre element de seguretat i prevenció.
20.- La disposició de les sales i el mobiliari no es poden modificar sense l’autorització prèvia del SEMINARI. CASA DE CULTURA
21.- El SEMINARI. CASA DE CULTURA pot suspendre l’acte si se supera el volum de decibels permès en les ordenances municipals o si es causa molèsties evidents.
22.- Per a l’ús de càtering durant els esdeveniments, el SEMINARI. CASA DE CULTURA disposa d’un catàleg de càterings amb els quals treballa en exclusiva i que responen a les diferents necessitats i s’adapten a les característiques de cada esdeveniment.
23.- Queda estrictament prohibida la difusió, publicació o distribució d’imatges amb finalitats comercials efectuades a les instal·lacions del SEMINARI. CASA DE CULTURA sense el consentiment exprés del SEMINARI. CASA DE CULTURA. Aquesta prohibició inclou, però no es limita a, la difusió en xarxes socials, llocs web, mitjans de comunicació impresos o digitals, i qualsevol altre canal de comunicació pública.
24.- El client o la clienta, en signar aquest contracte, concedeix al SEMINARI. CASA DE CULTURA el dret i l’autorització per prendre, usar i difondre imatges i vídeos preses durant l’esdeveniment per a fins promocionals i de màrqueting del SEMINARI. CASA DE CULTURA. Aquesta autorització inclou, però no es limita a, la publicació d’aquestes imatges al lloc web del SEMINARI. CASA DE CULTURA, xarxes socials, material publicitari imprès i digital, i qualsevol altre mitjà que el SEMINARI. CASA DE CULTURA consideri adequat. El client o la clienta entén i accepta que no rebrà cap compensació per l’ús d’aquestes imatges.
25.- Desmuntatge: una vegada acabat l’acte, l’arrendatari o l’arrendatària es compromet i es fa responsable de retirar qualsevol element que formi part del muntatge. La recollida de material s’ha de fer el mateix dia de l’acte. El SEMINARI. CASA DE CULTURA no es fa responsable del material que el/la contractant no reculli.
26.- Assegurances. L’entitat organitzadora ha de disposar d’una assegurança de responsabilitat civil per al desenvolupament de l’activitat al SEMINARI. CASA DE CULTURA. Així mateix, ha de respondre de tots els danys i perjudicis, materials, personals i morals, derivats de la realització de l’activitat, dels treballs de muntatge i/o desmuntatge o de qualsevol altre acte que li sigui imputable; el SEMINARI. CASA DE CULTURA queda exonerat de tota responsabilitat en aquest sentit.
27.- Altres qüestions. El SEMINARI. CASA DE CULTURA es reserva el dret d’admissió i declina qualsevol responsabilitat sobre el contingut i el desenvolupament dels actes que els organitzadors externs hagin presentat, entenent que aquests han complert la legislació vigent tant en forma com en contingut.
28.- TARIFES:
ESPAI | CAPACITAT DE PERSONES | DIES | M2 | PREU DE MITJA JORNADA (8:30h – 13:30h / 16:30h -21:30h) | PREU DE JORNADA COMPLETA (8:30h -21:30h) | PREU DE NIT (20:00h-00:00h) |
CLAUSTRE ST. PAU | 300 | 1 | 450 | 550,00 € | 880,00 € | 880,00 € |
CLAUSTRE SAGRAT COR | 300 | 1 | 500 | 440,00 € | 660,00 € | 660,00 € |
DEAMBULATORIS (ESPAIS EXPOSITIUS) | 150 | 1 | 200 | 385,00 € | 550,00 € | 550,00 € |
VESTÍBUL | 200 | 1 | 350 | 330,00 € | 440,00 € | 440,00 € |
ESPAI MURALLA | 150 | 1 | 175 | 440,00 € | 660,00 € | 660,00 € |
SALA FÒRUM / SALA ÀGORA | 15 | 1 | 30 | 110,00 € | 220,00 € | 220,00 € |
ESPAI CLAUSTRE | 125 | 1 | 150 | 165,00 € | 330,00 € | 330,00 € |
AULA MAGNA | 175 | 1 | 200 | 385,00 € | 550,00 € | 550,00 € |
SALA DE CONGRESSOS STA. TECLA | 200 | 1 | 250 | 330,00 € | 440,00 € | 440,00 € |
AULA ST. PRÒSPER / AULA ST. MAGÍ / AULA ST. FRUCTUÓS / AULA ST. PAU | 50 | 1 | 55 | 165,00 € | 275,00 € | 275,00 € |
ESPAI CATEDRAL | 125 | 1 | 150 | 195,00 € | 330,00 € | 330,00 € |
SALA DE GRAUS | 15 | 1 | 30 | 195,00 € | 330,00 € | 330,00 € |